Sunday, September 7, 2008

Sunnuntaifiiliksii

Aamupäivä meni sitten salibändiä pelattaessa. Olin paikalla 12.30, ja siellä ei ollu ketään. Tietysti ajattelin, että olin muistanu paikan tai ajan väärin. No takas taapertaessa törmäsin johonkin hemmoon, joka sano että kyllä mä ihan oikeassa paikassa olin, mutta peli alkaa Italialaiseen 12.30 aikaan, joka siis tarkoittaa 12.40 - 13.00 välistä aikaa.

Pelin jälkeen sain kutsun BBQ bileisiin, johon sitten mentiin Bjornin kanssa iltapäivällä. Paikalla paljon salibändiläisiä + muita tyyppejä. Vähän oli orpo oli kun ei sitä Italiaa osaa, mutta onneks pärjäs englannilla, ja yllis suomella, jota juttelin jonkun ruotsalaisen kanssa, jonka vanhemmat oli suomalaisia. BBQ kaverin naapurista oli edellisenä päivänä lähteny katto lentoon ukkospuuskassa, ja lähistöllä kaatuillu puita oikein kivasti. Sellasta...

Vaihteeks nyt illalla sataa taas kaatamalla, ja taas vaihteeks salama jyrähti n. 1min sitten ihan suoraan kohdalla. No, ens viikoks on luvattu jotain 30 asteen lämpötiloja ja ehkä jopa poutaa.

Yhteystietoja, nytkun niitä on:

Osoite: Via Esperia 229/12, 21027-Ispra VA, Italy
Puhelin: +39 388 1269120

Nyt sitten takas kämpille kattomaan kuinka paljon mun just pestyjä vaatteita on tässä ukkosessa lennelly partsilta ties minne.

No comments: