Wednesday, December 3, 2008

Telletelle teeleecom pom pom pom

Juu... On se veikee laitos. Perjantaina joku kuriiri yritti tuoda mulle taas jotain. En tienny keneltä oli, mutta osoite oli täysin oikein, ainoastaan vastaanottajan nimi ei oikein vastannu odotuksia. Eilen oli sama kuriiri yrittäny kiikuttaa sitä tavaraa mulle taas. Kuitista näki että jotain tietsikkajuttuja oli tulossa.

Koska en ollu kotona, se dorka kuriiri oli eilen jättäny paketin aidan taakse. Onneks huomasin sen kun tulin kotiin, oli meinaan vähän jemmassa. Kotona nähkääs totesin että kyseessä oli joku Asuksen läppäri. Nyt mulla on siis Asuksen kohtuuhyvä läppäri, eikä oikein tarkkaa tietoa mihin sen kiikuttaisin tai mitä sillä tekisin. Yllätys yllätys, lähettäjänä oli Telecom Italia. RockenRoll.

Aamulla tehtiin sitten hieman tutkintatyötä WuWuWu:ssa, ja löydettiin saman niminen hemmo, joka näemmä asuu Biandronnossa, saman kadun varrella, mutta eri numerossa. Ja nyt seuraa sitten se strateginen kohta. Kyseinen hemmo taitaa omistaa tuon paikallisen pitserian. Kysymys kuuluu, miten mä hoidan homman himaan niin, että saan ilmaset pitsat tai ainakin pitserian omistajasta eri hyvän kaverin tulevaisuutta ajatellen? Kaverin n. 1000e läppäri on nyt mulla himassa ja mä pelastin sen varmalta tuholta, jonka se olis kohdannu jos en olis sitä bongannu pensasaidan seasta eilen illalla.

Yks vaihtoehto on tietty sanoa, että "Emmä mitää läppärii o nähny" ja pitää koko vehje. Mutta se ei oikein käy, se taidetaan luokitella varastamiseksi. Eli nyt pitää kekata joku oikein hyvä keino

a) varmistaa, että tuo kyseinen kaveri todellakin odottaa läppäriä. Telecomilta tätä on ihan turha lähtee yrittää selvittää.
b) kertoa sille millainen arjen sankari sillä on naapurissa
c) kiristää vuoden ilmaset pitsat ja limoncellot siltä

... Ja mä satun tietämään että se ei puhu sanaakaan ingleseä. Snadi dilemma... Pysykää taajuudella niin päivittelen tänne tietoja kuin tässä sitten kävikään.

No comments: