Wednesday, March 11, 2009

Vit**n Fittipaldit stnana...

Eilen oli futisilta. Käytiin yhden JRC:läisen luona kattomassa Liverpool - Real Madrid peli ja saatiin isännän kokkaamaa curryä. Ruoka oli to-del-la hyvää. Kaikkihan tietää kuinka paljon mä rakastan futista ja yleensäkin sen kattomista, mutta eilinen peli oli oikeasti aika viihdyttävä. Ehkä tota dorkaa lajia voi toisenkin kerran käydä kattomassa. Ja tietty ainakin kerran pari joko AC:n tai Interin peleissä livenä.

Syy miks mä olin itseasiassa siellä oli, että ostin siltä kaverilta voimailupenkin, painot ja kuntopyörän poijes ja sillon siellä oli riittävästi kantajia kamoille. Auton oli parkkeerannu tien sivuun ku isäntä sano että ei o pysäköintikieltoaluetta ja mitään ei o koskaan tapahtunu. No nyt tapahtu. Joku ääliö oli ajellu sitten "reunoja nuollen" ja vetäny mun autosta kuskinpuoleisen peilin paskaks. Hieno homma... Toivottavasti sen omaan autoon tuli paljon pahempi jälki tai jotain. Ottaa pattiin...

Kevät täällä on jo kovassa vauhdissa. Päivisin lämpö kipuaa varjossa jo yli 10 asteen, ja jos tosiaan aurinko paistaa eikä tuule, päästään ihan normaaleihin Suomen suvikeleihin, eli shortseja ja teepparia voi jo käyttää. Siis mä voin... Paikalliset dallaa vielä talvirotsit päällä.

[edit illalla]: Virallisesti shortsikelit. Luin papereita tuolla toimiston katolla tossa iltapäivällä ja oli liian kuuma - faket ja musta teeppari oli liikaa. No - kohta taas viilenee.

No comments: